? ??????????????Black? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (749 Ratings)??39 Grabs Today. 101568 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Star Blast? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (134 Ratings)??39 Grabs Today. 14461 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions: BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 23, 2009

>BARANG BAIK....PELUANG UNTUK DAPAT GANJARAN HEBAT...<

"kalau dalam peperangan itu ada seribu orang, aku lah orangnya..kalau dalam peperangan itu ada seratus orang,aku lah orangnya...kalau dalam peperangan itu ada sepuluh orang, aku lah orangnya..dan kalau dalam peperangan itu ada seorang, aku lah orang itu.."...kata2 ini hanya sekadar renungan sahabat sebab smalam baru dgr dr seorg ustaz..takut lupe where tulis la dlm ni..sambil mengingatk' diri where sendiri dapt mengingatk' shabat2 gak...kata2 ini menunjukan kita dalm kerja mempromosik' islam ini kita harus bermula dgn diri kita sendiri dulu...jagn m'harapk' org lain utk memulakanya...sbb kiter ade produk yg bagus lagi hebat yakni islam..jadi kta harus yakin utk mempromosikanya pd org lain...org yg menerimanyer pasti yg tidak akn kecewa utk mengamalkanya seumur hidupnya...jadi sahabat2 marilah sama2 kita mempromosikan islam di mana sahaja kita berada ...sbb kita tidak perluk' modal utk produk yg sehebat islam ini..hanye dengan kalimah syahadah anda sudah dapat menjalankan kerja2 promosi anda...ganjaranye pula amat2 besar sehinngga tidak ada mata wang diatas muka bumi ini utk menyamai nilai ganjaran tersebut...ganjaran ini terus dimasukan dalam akaun pahala anda oleh Allah S.W.T...syarat2nyer sangatlah lah mudah...sepertimana yg where cakap td hanya dengn kalimah syahadah , yakin dgn kewujudan & kekuasaan Allah, dan ikhlas dlam mempromosikan islam ini....marilah sama2 sahabat sekalian kita jalankan promosi ini...kepada yg belum bermula...mulakanlah...kepada yg dah bermula...teruskanlah...moga sama2 kita mendapt ganjaran pahala yg besar dari Allah..dan seterusnya dapat menghuni syurga Allah di akhirat nantii....IsnyaAllah...=)

Tuesday, May 19, 2009

baru balik dari Konvensyen Kebangsaan Majlis Perwakilan Pelajar IPTA 2009











Ahamdulillah....da sampai uia da...penat gak g program ni...tp bnyk la input yg dapt...terutamanya dapt ta'aruf dgn kawn2 mpp dr universiti lain...diorg sumer baik sgt...mmg sumernye bakal2 pemimpin di masa hadapan InsyaAllah...konvensyen ni mmg banyak membuka minda where..sbb bl berhadapan dgn pemimpin2 pelajar dari pelbagai univeristi diorg banyak sgt idea2 baru utk dicurahkan kpd masyarakat kita...ape yg lebih where rs bermaknanye konvensyen ni bl ramai sgt pemimpin2 pelajar yg membangkitk' tntg isu kemaslahatan umat islam di negara kita...ape yg where dpt simpulk' dr situasi ini adalah betapa besarnye kesedaran mahasiswa sekarang ini tntg kepentingan islam dalm kehidupan kita seharian tidak kiralah dari sudut mana pun samada politik, ekonomi, sosial, akademik dan sebagainyer...dalam mase yg same gak dpt lah where lihat di mana ade sesetengah pemimpin pelajar yg masih belum ade kesedaran tersebut dlm diri mereke..tapi x pe ...where yakin dgn adenye kelompok yg besar sedar tntg kehebatan islam ni pasti ak' sedikit sebanyak mempengaruhi akal & fikiran mereka...sama2lah kite doak'....InsyaAllah satu hari nanti Allah ak' bukak satu jalan yg besar utk islam mengembalik' zaman kegemilanganya seperti zaman Rasulullah, Sahabat2 , para Tabi' & tabi'in dulu...ape yg perlu kita lakukan skrg ini adalah terus berusaha @ berusaha tanpa henti & tanpa mengira penat & lelah...korbanka'lah ape sajer yg kiter ade demi kemaslahatan umat islam & demi melihat zaman kegemilangan islam kembali memancark' sinarnay di atas muka bumi Allah S.W.T ini...oleh itu where menyeru kpd umat islam terutamanya para mahasiswa & remaja keseluruhanya agar sama menggembeling tenaga utk memastikan cahaya yg sudah dapat kita lihat sinarnya sekarang ini walaupun samar akan terus bersinar dengn lebih terang utk menerangi segenap sudut hati umat islam di akhir zaman ini....walau ape2 pun pade where konvensyen mmp ini mmg bnyak membuka minda & pemikiran where tentg masyarakt di luar sane....